Konserni20.01.2015

Rakentajat tyytyväisiä Herralaan

Herrala panostaa jatkossakin ammattitaitoon ja palveluun

Herrala panostaa jatkossakin ammattitaitoon ja palveluun

Herrala kysyi jälleen asiakkailtaan, miten se on onnistunut toimimaan talonrakentajien kumppanina tärkeän projektin eri vaiheissa. Vuoden 2014 vastaukset on nyt koottu yhteen ja parannamme palvelua niiden pohjalta.

Kyselyn mukaan asiakkaat arvostavat Herrala-myyjien ammattitaitoa ja palvelualttiutta sekä ovat pääosin tyytyväisiä Herrala-talon toimitukseen ja asennukseen. Osa asiakkaista kuitenkin koki, etteivät he saaneet tarpeeksi informaatiota ennen talon toimitusta, joten aiomme kiinnittää tiedonkulkuun erityistä huomiota tänä vuonna.

Uusi talomallisto vastaa asiakkaiden tarpeisiin

Kaikki kyselyyn vastanneet olivat sitä mieltä, että asiakkaan yksilölliset toiveet huomioitiin hyvin talon suunnitteluvaiheessa. Herralan talomallisto sen sijaan jakoi jonkin verran mielipiteitä: osa asiakkaista on löytänyt mallistosta helposti itseään miellyttävän talon, kun taas osa on kokenut sen hankalammaksi. Tämä osoittaa, että tammikuussa lanseerattu Herralan uusi juhlamallisto tulee saataville oikeaan aikaan: uudessa mallistossa on kiinnitetty erityistä huomiota nykyajan erityisvaatimuksiin ja modernin asiakkaan tarpeisiin.

Suosittelisitko Herralaa?

Kyselyn mukaan suurin osa asiakkaistamme suosittelisi Herralaa rakentamista harkitseville tuttavilleen. Vaikka olemme iloisia luottamuksesta, tavoitteenamme on, että tulevaisuudessa jokainen asiakkaamme on niin tyytyväinen saamaansa palveluun, että suosittelisi meitä poikkeuksetta ystävilleen.