Konserni11.10.2011

Koskisen satsaa sähköiseen mediaan

Kati Mannisen mukaan lukijoiden verkkolehdestä antama palaute sekä juttuvinkit ovat varsin tervetulleita.

Kati Mannisen mukaan lukijoiden verkkolehdestä antama palaute sekä juttuvinkit ovat varsin tervetulleita.

Maailma muuttuu ja Koskisen verkkolehti sen mukana. Uudistettu, kolme kertaa vuodessa ilmestyvä sähköinen verkkolehti mahdollistaa entistäkin paremman vuorovaikutuksen lukijoiden kanssa.

Koskisen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kati Manninen sanoo yhtiön kohdistavan voimavarojaan nopealiikkeiseen sähköiseen mediaan.

- Verkkolehden avulla pystymme viestimään asiakkaillemme ajankohtaisista asioista aiempaa monipuolisemmin, reagoimaan nopeasti lukijoiden toiveisiin sekä uutisoimaan ketterästi Koskista ja koko toimialaa koskevista ajankohtaisista asioista.

Liittymällä verkkojulkaisun alaosasta lehden sähköiseen rekisteriin tilaajat saavat automaattisesti sähköpostiinsa ilmoituksen uuden numeron ilmestymisestä.

Kati Mannisen mukaan Puun Maailma –verkkolehti on tavoittanut hyvin lukijakuntansa ja siitä on saatu pääosin positiivista palautetta. Hän pitää mahdollisena, että tulevaisuudessa Koskisen viestintä siirtyy entistä monipuolisemmin sähköiseen maailmaan.

- Kaikki verkkolehteä ja sen sisältöä koskevat kehitysehdotukset ovat tervetulleita. On ollut ilo saada lukijoilta myös juttuehdotuksia. Pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksiemme mukaan jokaisessa lehdessä, Manninen lupaa.